جملات عاشقانه و عکس

جملات عاشقانه و عکس

اس ام اس های عاشقانه ، جملات عاشقانه ، عکس های عاشقانه ، عکس های دخترونه ، عکس های پسرونه ، اس ام اس های نگرانی و دلتنگی ، اس ام اس های تنهایی
جملات عاشقانه و عکس

جملات عاشقانه و عکس

اس ام اس های عاشقانه ، جملات عاشقانه ، عکس های عاشقانه ، عکس های دخترونه ، عکس های پسرونه ، اس ام اس های نگرانی و دلتنگی ، اس ام اس های تنهایی

فلسفه نباف شاعر!


فلسفه نباف شاعر!
چه ممکن - چه محال

چه جبر - چه اختیار

چه هر کووفت دیگری...!

او

رفته است دیگر!...


نظرات 2 + ارسال نظر
آمین دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 17:14 http://www.majid-20.blogfa.com/

سلام میخواستم بگم ک با اجازتون من خیلی وقته مطلب های وبلاگمو همه رو از اینجا بر میدارم.وبلاگتو خیلی دوس دارم

بغضی که مانده در دل من وا نمی‌شود
حتی برای گریه مهیا نمی‌شود
بعد از تو جز صراحت این درد آشنا
چیزی نصیب این من تنها نمی‌شود
آدم بهانه بود برای هبوط عشق
اینجا کسی برا تو حوا نمی‌شود
دارم به انتهای خودم می‌رسم ببین
شوری شبیه باد تو برپا نمی‌شود
از من مخواه تا غزلی دست و پا کنم
احساس من درون غزل جا نمی‌شود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.