جملات عاشقانه و عکس

جملات عاشقانه و عکس

اس ام اس های عاشقانه ، جملات عاشقانه ، عکس های عاشقانه ، عکس های دخترونه ، عکس های پسرونه ، اس ام اس های نگرانی و دلتنگی ، اس ام اس های تنهایی
جملات عاشقانه و عکس

جملات عاشقانه و عکس

اس ام اس های عاشقانه ، جملات عاشقانه ، عکس های عاشقانه ، عکس های دخترونه ، عکس های پسرونه ، اس ام اس های نگرانی و دلتنگی ، اس ام اس های تنهایی

پودر پر پشت کننده موی سر موپک



این محصول دارای تنوع خرید طبق جدول زیر است :‌



پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی رنگ مشکی : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی قهوه ای تیره : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی قهوه ای متوسط : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی قهوه ای روشن : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی قهوه ای متمایز به قرمز : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی رنگ بور : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی رنگ سفید : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 2.5 گرمی رنگ خاکستری : 9900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 10 گرمی رنگ مشکی : 25900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 10 گرمی قهوه ای تیره : 25900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 10 گرمی قهوه ای متوسط : 25900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 10 گرمی قهوه ای روشن : 25900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 25 گرمی رنگ مشکی : 39900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 25 گرمی قهوه ای تیره : 39900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 25 گرمی قهوه ای متوسط : 39900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 25 گرمی قهوه ای روشن : 39900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 50 گرمی رنگ مشکی : 57900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 50 گرمی قهوه ای تیره : 57900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 50 گرمی قهوه ای متوسط : 57900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 50 گرمی قهوه ای روشن : 57900 تومان
پودر پر پشت کننده موی سر موپک – 50 گرمی رنگ خاکستری : 57900 تومان



آیا می خواهید مو های زیبا و پرپشت داشته باشید ؟

 


نام محصول :  پودر پرپشت کننده موپک
نام به لاتین :
Moppek
ساخت کشور :
ایران | IRAN
دارای مجوز از وزارت بهداشت
درجه کیفیت :
کیفیت عالی
رده مصرف :
مردان ، زنان ، همه سنین 
وزن محصول :
 
2.5 و 10.3 و 25 و 50 گرم


توضیح محصول :

پرپشت کننده مو در 30 ثانیه 100% طبیعی و بدون عوارض با خاصیت ضد باکتری و ضد ریزش مو



پودر پرپشت کننده موپک محصول جدید ایرانی میباشد که به صورت حیرت انگیزی با رشته موهای سر می چسبد و کاملا با رشته مو های نازک و ضعیف سر پیوند میخورد و باعث پرپشت شدن مو های سر می شود . این رشته های بسیار نازک و ظریف از جنس پروتئین موی سر است که از طریق فرایندی پیوندی به نحوی ساخته شده اند که به گونه ای غیرقابل تشخیص با موهای شما یکی میشوند با مصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر شده و به صورت کاملا طبیعی در می آید به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید.

طرز مصرف موپک بسیار ساده است فقط کافیست ظرف مخصوص موپک را بر روی محلی که موهای شمادرآن منطقه کم پشت شده نگاه دارید و آن را به آرامی تکان دهید در عرض چند ثانیه هزاران رشته موی نازک هم رنگ موی شما در موهای نازک وکم پشت شما تنیده میشوند این رشته ها به علت بار الکتریسیته ساکنی مه در آنها وجود داردچنان محکم ومطمئن به موهای شما متصل میشود که تمام شبانه روز و حتی در حین باد و باران نیز در جای خود باقی میماند.

MOPPEK 100%طبیعی و گیاهی می باشد که فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده می باشد.
خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشترفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل میشوند و به صورت طبیعی آنها را پرپشت تر و زیباتر می کنند.
حتی رنگ های استفاده شده در این محصول از نوع گیاهی می باشند که یکی از محدودیت های ما برای ایجاد رنگ های بیشتر همین است.
این محصول به دلیل استفادۀ خارجی (EXTERNAL USE) کوچک ترین خطری برای مصرف ندارد و استفادۀ موقت آن اثرات جانبی آن را به حداقل می رساند.


دیگر پرپشت شدن مو های شما یک رویا نیست


ویژگی های محصول :

- استفاده آسان و سریع
- کملا بی خطر و بدون عوارض
- جواب دهی فوری و سریع
- جواب دهی 100درصدی روی همه افراد
- قابل استفاده در همه جا
- با ماندگاری بالا


رنگ بندی :

این محصول در رنگهای مشکی برای موهای کاملا” تیره ، قهوه ای تیره برای موهای معمولی،قهوه ای معمولی،قهوه ای روشن،قهوه ای مایل به قرمز، قرمز مایل به طلایی،بلوند،خاکستری و سفید میباشد.برای رنگهای دیگر نیز متوانید دو یا چند رنگ از این پودر را با هم تر کیب کنید تا به رنگ دلخواه برسید.




کلام آخر :

Moppek 100% طبیعی و گیاهی می باشد و فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده است. خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل می شوند و به صورت طبیعی آنها را پر پشت تر و زیبا تر می کنند .

با روش استفاده بسیار آسان !!!

 

موهای خود را با استفاده از سشوار حوله و یا در محیط آزاد کاملا خشک کنید زیرا موپک باید بر روی موهای خشک استفاده شود موپک را در فاصله 5 تا 10 س م از مناطق کم پشت سر نگه دارید.

 

و در با لای قسمتهای کم پشت تکان دهید می توانید این کار را جلوی آیینه انجام دهید و مستقیم پودر را به نواحی کم پشت بپاشید و نگران پاشیده شدن پودر در اطراف سر نباشید چون به آسانی پاک می شود و بعد از چند بار استفاده این کار برای شما آسان می شود.

 

برای استفاده در نواحی پیشانی دست خود را بالای پیشانی زیر خط مو نگه داشته تا مانع پاشیده شدن پودر بر روی صورت و چشمها شود می توان از انگشتان دست .برس و یا شانه استفاده کرده و پودر را به آرامی بر روی موهای خود پخش کنید.


 

برای تثبیت بهتر الیاف موپک می توانید از فیکسر مو استفاده کنید و لمس و شانه کردن را تمام کنید.

 


چگونه از آن استفاده کنیم؟

قبل از مصرف موپک حتماً موهای خود را با آب گرم و شامپو خوب بشویید. کمترین چربی باعث عدم استحکام قدرت چسبندگی MOPPEK به موهای شما می شود.

سپس موپک را با فاصله حداقل 15-10 سانتی متر روی قسمت های کم پشت مو بپاشید. سپس با کف دست و یا یک شانۀ پلاستیکی آن ها را به قسمت های پایین تر تار مو هدایت کنید، به صورتی که ذرات MOPPEK به قسمت های پایین کف سر شما متصل گردند. توجه داشته باشید اینکه این عمل باید بسیار آرام انجام شود. دوباره با کمک آینه قسمت های کم پشت را مجدداً موپک بریزید و دوباره آن ها را به قسمت های پایین مو هدایت کنید تا کوچک ترین اثری از کم پشتی باقی نمایند.

برای نتیجۀ بهتر می توانید از FIXATOR و اسپری های حالت دهند مو MOPPEK استفاده کنید. این اسپری ها باعث می شوند که یک لایه دی الکتریک بر روی موها و ذرات موپک ایجاد گردد و طول عمر استفاده را افزایش می دهد و چسبندگی را بیشتر می کند.
همچنین در محیط های مرطوب استفاده از اسپری مو توصیه می گردد.

باران و و عرق و یا رطوبت های خارجی اثری بر روی موپک ندارد. از شنا کردن با موپک خودداری کنید و حتی المقدور بعد از استفاده به موهایتان دست نزنید تا شکل آن ها به هم نریزد.

برای خانم ها پس از اتمام کامل آرایش مو مصرف آن پیشنهاد می شود که باید قسمت های پایین مو و چسبیده به کف سر منتقل گردد و سپس اسپری استفاده گردد. برای ایجاد فرم و حالت در جلوی موها قسمت هایی از سر که دچار کم پشتی می باشد پیشنهاد می گردد که ابتدا از اسپری استفاده کنید و آن را با سشوار حالت دهید و خشک کنید و سپس از MOPPEK استفاده کنید و پس از مصرف مجدداً اسپری بزنید. البته معمولاً MOPPEK را برای قسمت هایی که کم ترین حالت دادن را انتظار دارید استفاده کنید که باید از قسمتهای پائین مو ب قسمتهای چسبیده به کف سر منتقل گردد.