جملات عاشقانه و عکس

جملات عاشقانه و عکس

اس ام اس های عاشقانه ، جملات عاشقانه ، عکس های عاشقانه ، عکس های دخترونه ، عکس های پسرونه ، اس ام اس های نگرانی و دلتنگی ، اس ام اس های تنهایی
جملات عاشقانه و عکس

جملات عاشقانه و عکس

اس ام اس های عاشقانه ، جملات عاشقانه ، عکس های عاشقانه ، عکس های دخترونه ، عکس های پسرونه ، اس ام اس های نگرانی و دلتنگی ، اس ام اس های تنهایی

بی سلاح


قبول نیست
چشمانت را زمین بگذار

بیا دست خالی بجنگیم

بی سلاح!!!!!!!!


نظرات 1 + ارسال نظر

به کجای هستی داری منزل ؟
کنار که هستی ؟

شادی یا غمگین ؟

آیا تو هم مثل من بیتابی ؟

مثل من بی جانی ؟

من تو را نمیبینم !

آیا تو مرا میبینی ؟

چشمان من ملتمس دیدن توست !

گوشهایم در جستجوی آهنگ صدای توست !

مرا تحمل تا به کی ؟

بی تو مردم !

میگویند تو رفتی !

آیا موقع رفتن اشکهای مر ا دیدی ؟

بگو آیا صدای فریا د بمان مرا شنیدی ؟

باور ندارم رفتنت را بی تو بودن را !

هیچ گاه نمیدانستم روزی فرا خواهد رسید

که اجازه دیدن تو ر ا نداشته باشم

و محتاج صدای پای قاصدی باشم

که خبر از تو آورد !

نیستی که ببینی بی تو پر پر زدنم را !

مرا به حال چه کسی رها کردی ؟

چگونه دل بریدی ؟

بدان خسته ام بی تو !

خیلی زود در قاب خاطره ی دل نشستی !

همه گویند تو خاطره ای و

یادی ست از تو برای من !

باید بگویم تا نفس دارم و از نفس افتم

و تا وجودی از وجودم را خداوند یکتا باقی گذارد

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد و

هر گاه نام تو را می شنوم

تمام وجودم در هر لحظه خواهد مرد !

تو همیشه هستی کنار من...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.